33,00 lei

AutorG. Willow Wilson
EdituraYoung Art
Nr pagini424
ISBN9786069384985

Câștigător World Fantasy Award 2013

Intr-un stat totalitar din Orientul Mijlociu, un tânăr hacker face tot posibilul să-şi protejeze clienţii – disidenţi, islamişti, proscrişi şi alte grupări supravegheate de lege – de Mâna Statului. Işi spune Alif şi e îndrăgostit de o femeie din rândul aristocraţiei care îl părăseşte pentru un prinţ bogat, ales de familie. Din acest punct, viaţa lui Alif ia o turnură cu totul neaşteptată. Fiinţe supranaturale desprinse din negura timpurilor, o carte magică ce ascunde sensuri pe care oamenii nu le pot pătrunde, duşmani de temut de care Alif trebuie să se ascundă şi de care trebuie să-şi apere prietenii, toate acestea dau peste cap lumea până atunci banală a tânărului erou, aruncându-l într-o nebuloasă din care cu greu găseşte calea către linişte.

„O poveste plină de imaginaţie... Wilson ţese cu măiestrie o poveste captivantă în care îmbină lumea tehnologizată a prezentului cu folclorul şi religia Orientului Mijlociu. Pentru cititorii amatori de aventură şi aflaţi în căutarea unei poveşti originale acest excelent roman sparge tiparele genului cu aceeaşi uşurinţă cu care personajele sar dintr-o realitate în alta.”

Library Journal

Alif Nevazutul - G. Willow Wilson

Alif Nevazutul - G. Willow Wilson