AutorGheorghe Piperea
EdituraCH Beck
Nr pagini472
ISBN9786061804894
ColecțieBeck Varie

Ce este Parakletos
Există un concept teologic vechi, acum aproape uitat, prezent atât în religia ebraică şi în cea creştină, cât şi în cea musulmană, ataşat unui element comun tuturor oamenilor, care ne leagă, făcându-ne să nu fim atât de diferiţi, dar care are şi menirea de a ne elibera. Este vorba de parakletos. Deşi se originează în religie şi în teologie, parakletos nu este un concept pe de-antregul religios. Este o idee care denumeşte un atribut tipic uman care se regăseşte peste tot în viaţa de zi cu zi a omului actual.

Despre lucrare
Această carte nu trebuie citită ca o naraţiune, pentru că nu are un fir epic, dar are un plan în jurul căruia pivotează. Nu este o carte despre creştinism, nu este o carte de drept. Deşi este o carte despre om, nu este nici o carte de antropologie.
Este o carte despre trezire.

Cuvintele autorului
Ceea ce vreau să văd sunt oamenii inspiraţi de ceilalţi. Nu de reclame, nu de PR, nu de viespi. De ceilalţi oameni. Suntem capabili de lucruri uimitoare. împreună putem schimba cursul istoriei planificate de overlorzi. Acesta este „planul” acestei cărţi, acesta este argumentul.

Mulţumiri
Gheorghe Piperea: trebuie să le mulţumesc celor care, între 2010-2011, mi-au încredinţat cazurile lor pentru a le transforma în procese colective contra puternicilor zilei care obişnuiau – şi obişnuiesc – să abuzeze de puterea lor. Din aceste alianţe am învăţat nu doar că un milion de ţânţari pot doborî un elefant (ceea ce 10 ţânţari nu pot face), ci şi că alianţa, solidaritatea umană, fărâma de bunătate din fiecare om, sunt scânteia divină din om, lucrul care, alături de opţiune, face din om o persoană, şi nu o fiinţă a destinului.

Despre autor
Doctor în drept, avocat în cadrul Baroului Bucureşti, cu o bogată experienţă în practică, autor a mai multor cărţi de specialitate în domeniul dreptului, Gheorghe Piperea este şi un constant publicist, comentator critic şi creator de main-stream şi de modele de practică legală şi jurisprudenţială, inovaţiile şi soluţiile gândite şi aplicate împreună cu echipa sa fiind un motor al dezvoltării dreptului afacerilor în România ultimilor 10 ani.

Parakletos - Gheorghe Piperea

Parakletos - Gheorghe Piperea